A password will be e-mailed to you.

Merhabalar dostlar.

Baycentilmen geri döndü. Bir süredir yoktum. Ben yokken umarım evde jikleyi çekmemişsinizdir bütün gün.

Mesaj kutum o kadar fena halde ki artık dönmek istedim.

“Be amınakodumu piçi nerdesin”, “öldün mü aq”, “reis artık yazılar gelmiycek mi”, “yazı at artık amınakoyim” tarzında birçok motive edici mesaj aldım. Gerçekten çok sağlam bir okuyucu kitlem var :))

İşin şakası bir yana bir süredir yalnız kalamama hastalığım var dostlar. İşler güçler, okul, sosyal hayat vs derken şunu farkettim. Yalnız kalamıyorum aq. Sürekli yanımda birileri var. Kafamda sürekli bir şeyler var. Eve geliyorum yanımda yine birileriyle. Ciddi söylüyorum evde kahvemi yapıp bir dizi, film seyretmeyi özledim.

Uzak kaldığım için valla çok über şeyler gelmeye başladı hee bunlar. Ne güzel lan yapıyorsun çay, kahve; sonra açıp bir şeyler izliyorsun. Max harcadığın para 75 kuruş. Müthiş hayat.

Hal böyleyken siteyi boşladık. Düşünün sizin için tam 1 sene önce Udemy ye kurs hazırladım. Bildiğiniz her işi bitti. Edit vs dahil bütün işler. Ama hala yayınlayamadım öyle bekliyor. Size hep bahsettiğim proje buydu işte.

Yazıları biraz hızlandırıcam bu ara. Takipte kalın. Kursla ilgili de ayrıntılı bir açıklama yapacağım. Kursu da yakın zamanda yayınlarım zaten. Yıllandı aq videoları.

Bana dm den “neredesin amınakoyayım yazı at” diyen piçlere gelsin bu. Yoktuk belki ama kurs hazırladık size. Bir ton video çektik. Düşünüyoruz yani sizi. Yazı atmıyorum diye sövenler udemy kursu muhabbetini duyunca; ayazda kalmış bekçi yarraa gibi kalmıştır umarım fdsfds

Bundan sonra buradayım. Hodri meydan Bilocaaann.

İnstagram dm lerine yavaştan dönüyorum şuanda yazıyı yazarken. Ama birikmiş baya var. Hepsine dönücem merak etmeyin.

Neyse canlarım fazla uzatmayayım muhabbeti. Küpeyle alakalı bir soru çarptı az önce gözüme dm de. Bende hemen küpe ve piercing kullanımı hakkında bir yazı hazırladım. Şimdi buradan oraya zıplayalım. Sizleri seviyorum. Değişmeye ve gelişmeye devammm.